TEC 2000

Współpraca

Współpraca

Zarabiaj więcej na płukankach i dodatkach do paliwa TEC 2000

Czy wiesz, że TEC 2000 to najpopularniejsza marka płukanek na YouTubie? Nagrania wideo z testów produktów TEC 2000 obejrzano prawie 4 mln razy!

Dzięki współpracy z twarzą TVN TURBO Grzegorzem Dudą Klienci często pytają o dostępność TEC 2000, co zwiększa z miesiąca na miesiąc sprzedaż u naszych dystrybutorów!

Zainteresowany współpracą?

Nasz zespół jest do twojej dyspozycji

Arkadiusz Sienkiewicz

Menedżer sprzedaży

Phone number
+ 48 882 159 454

Roland Potkański

Regionalny kierownik sprzedaży (łódźkie, mazowieckie, podlaskie)

Phone number
+ 48 889 176 706

Grzegorz Gruszecki

Regionalny kierownik sprzedaży (śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie)

Phone number
+ 48 728 895 910

Wojciech Biaduń

Regionalny kierownik sprzedaży (lubuskie, dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie)

Phone number
+ 48 666 086 685

Michał Tuszyński

Regionalny kierownik sprzedaży (zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie)

Phone number
+ 48 889 111 310

Formularz kontaktowy

Wyślij nam swoje zapytanie

Phone number
+48 22 602 22 52

TEC 2000 obecny w najlepszych produkcjach

TVN Turbo i kanałach YouTube

Skuteczność płukanek i dodatków do paliwa TEC 2000 bardzo szybko została zauważona przez społeczność na kanałach YouTube. Nasze produkty możesz znaleźć na kanałach: Miłośnicy 4 Kółek, Terenwizja czy Coobcio&JagodoowyTV i wielu innych.

Produkty TEC 2000 były wielokrotnie demonstrowane w popularnych programach w TVN Turbo. W ocenie Grzegorza Dudy TEC 2000 to najlepsze i najskuteczniejsze preparaty dostępne na rynku, a jak sam podkreśla w wywiadach, płukanki różnych firm stosował od początku swojej przygody z motoryzacją.

section image

Korzyści z współpracy

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
TEC 2000 i procedury związane ze stosowaniem tych preparatów to doskonałe narzędzie w budowaniu nowej, wyższej jakości w obsłudze klienta.
ZAUFANIE I LOJALNOŚĆ SWOICH KLIENTÓW
Procedura płukania TEC 2000 Engine Flush przed wymianą oleju to wymierne korzyści dla silnika, a dodatek wlany do zbiornika chroni układ paliwowy. To pozwala zaoszczędzić klientowi kosztów liczonych w tysiącach złotych. Współpraca z TEC 2000 to dla warsztatu możliwość pokazania klientom, że w praktyce stosujesz nowoczesne rozwiązania w mechanice samochodowej, a to buduje zaufanie do Ciebie i przekonuje klienta, że do Twojego warsztatu warto wracać!
100% SKUTECZNOŚCI
Filmy i komentarze użytkowników pod filmami udowadniają, że TEC 2000 nie ma sobie równych w kategorii specjalistycznej chemii silnikowej. Swoją popularność TEC 2000 zawdzięcza wysokiej jakości i skuteczności działania przy braku negatywnego wpływu na podzespoły silnika czy elementy gumowe!

Buduj zaufanie wśród swoich klientów

TEC 2000 w warsztacie samochodowym to dzisiaj równie niezbędne “narzędzie” jak klucz do świec czy “płaska trzynastka”.

Warsztaty samochodowe budują swoją renomę dbając o swoich klientów. Klient wie, że dobry mechanik to taki, który umie nie tylko naprawić, ale przede wszystkim powie jak zadbać o samochód, aby uniknąć awarii i zbędnych kosztów.

Zgłoś się do nas i odbierz materiały reklamowe TEC 2000

Wybór nr 1 wśród mechaników i kierowców

Prowadząc warsztat samochodowy, wiesz, jak ważne jest sięganie po sprawdzone narzędzia. TEC 2000 to marka sprawdzona, dająca najlepsze efekty i uznana przez wielu mechaników.

Płukanka silnika oraz inne produkty od TEC 2000 to nie tylko pierwszy wybór mechaników, ale również kierowców, którzy coraz chętniej sięgają właśnie po nasze preparaty.

Opinie te są zgodne co do jednego – płukanki i inne preparaty TEC 2000 to najlepsze środki ochrony silnika jakich używali w swoich warsztatach do tej pory!

section image

Najczęściej zadawane pytania

OBECNIE PRAKTYCZNIE KAŻDY DUŻY PRODUCENT OLEJU MA W SWOJEJ OFERCIE PŁUKANKĘ. DLACZEGO?

Dla koncernów olejowych jest to łatwy sposób na wykorzystanie posiadanej sieci dystrybucji do wprowadzenia nowego asortymentu, a tym samym powiększenia zysku. Koncerny olejowe dążąc do maksymalizacji zysków sprzedają takie produkty jakich domaga się rynek. Często mamy do czynienia z sytuacją, gdzie z jednej strony marka olejowa reklamuje stosowanie oleju typu Long Life i wymianę co 30-40 tyś km, a z drugiej proponują dbanie o silnik poprzez stosowanie sprzedawanych równolegle płukanek, aby zalegający nagar nie niszczył silnika. Takie działanie jest nam obce! Bardzo głośno i na każdym kroku odradzamy interwały wymiany oleju dłuższe niż 15 tyś km.